DANCING IN THE MOONLIGHT.

.
SLUTADE idag vid kvart i tre och direkt efter så bar det iväg bak på emmas pakethållare till stan där jag skulle sitta på kyrkan och plugga med jonas. fick faktiskt en del gjort. vi var väldigt duktiga. sen vid halv sju så var jag på UBC för att dansa med tjejerna. det var sjukt kul bland annat tjejen ovan. mysiga flickor. ska bli kul att danssa med de alla.
.
sen gick jag och marika til stan för att sätta sig på en buss hem. då träffade vi julia. sjukt kul att prata med henne också. MYS.
.
nu: mer plugg. denna vecka är väldigt häktisk. kommer inte bli så mycket blogg. tyvärr.
.
tack och hej leverpastej.
Joseph Washbourn – Dancing in The Moonlight
NÄGON mer än jag som bara tänker på eva och adam när man hör denna sång. haha.

Kommentarer
Postat av: julia

Haha, det är nu det borde finnas en sån där gilla-knapp som det finns på facebook! ;D

men kul att ha dig med i gänget! :D <3

2010-09-27 @ 21:58:26
URL: http://jjuulliiaaz.devote.se
Postat av: Amanda

det är ju klart att man tänker på eva o adam, går ju liksom inte att inte göra det ;)

2010-09-28 @ 16:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0