DET BLIR INTE ALLTID SOM MAN TÄNKT SIG.

.
IGÅR så slutade jag redan vid tjugo i ett. sjukt skönt. vi hade nämligen inget torsdagsblock som det kallas.
då var det så att jag skulle träffa denna fina kille ovan.
men han slutade flera timmar senare. vilket kändes lite jobbigt ända tills han erbjöd sig att låna ut sin dator med alla filmer han har där. hehe. så det var ju najs.
så efter skolan gick jag och emma iväg mot dragon. vi hade lite problem att komma in skolan dock. för de bygger ju om all ovcer the place.
men till slut så.
vi gick i korridorerna och emma sa i princip hej till alla medan jag höll på att skratta ihjäl mig åt folk jag kände igen från när jag var liten. haha. så kul att se hur folk ser ut efter så många år.
sen så träffade vi jonas och fick datorn, och sen visade det sig att emma kände jonas kompis. vilket var väldigt insnurrat. världen r ju pytteliten. speciellt umeå.
sen alla fall så gick jag till kyrkan och pluggade parallelt med bambi på. sen när jonas väl kom så det första han sa när jag öppnade dörren var att han var tvungen att åka iväg och jobba med det samma.
jahopp. aja. skit i mig bara. hahah nämen.
men sen så visade det sig att han inte alls hade struntat i mig. för då frågade han om jag ville förlja med och jobba. och det ville jag ju. så vi gick tillbaka mot dragon och packade upp datorer.
så nu: kasching i kassan.
DET BLIR INTE ALLTID SOM MAN TÄNKT SIG.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Annonym (Jonas)

Men jag får dina pengar liao :D

2010-09-25 @ 00:20:13
Postat av: sofie

Cornelia är snygggggaaaaaaareeeeeeee!

2010-09-25 @ 12:40:54
URL: http://sofiekollberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0