FOREVER YOURS.



.
MARIKA skulle idag iväg till en bekant för att förändra sitt utseende lite. och inte vilket utseende som helst. utan denna gången handlade det om henes nacke. hon skulle nämligen låta denna bekant skriva en text på hennes nacke med permanent bläck. med mer bekanta ord. Tatuera sig. Hon skrev in en text på två ord. FOREVER YOURS. marika var galet nervös innan. men ruggigt taggad. och det var verkligen jag med. jag var typ sjukt nervös. och tänk då hur marika måste ha känt. jag och olivia fick nämligen följa med som stöd till marika. precis som hennes mamma och lilla lilla syster.
Det blev sjukans snyggt när det var färdigt. och det tog inte alls lång tid. sjukt snabbt gick det. bara galet. men tokigt intressant och spännande att kolla på. marika var väldigt duktig. hon skrek inte. tror inte så många brukar det men ändå. hehe. hon bara låg helt stilla. det enda hon sa i princip var att oj vad fort det gick. och hon förklarade känslan. hon tyckte det gjorde mycket mindre ont än vad hon trodde det skulle göra. det kändes som när man är hos tandläkare och de borrar utan bedövning sa hon. så nu vet ju ni som varit med om det i princip hur ont det gör. själv har jag aldrig borrat så jag vet inte.
här kommer ganska många bilder från händelsen. vet. kanske lite väl många. men det var en stor grej och det var värt att dokumentera.
.
tack och hej leverpastej.
.

Kommentarer
Postat av: Tracy - BLOGGDESIGN!!

svar: nice! :D hur mycket köpte du kameran för??

2010-09-16 @ 16:56:44
URL: http://ghattas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0