FROSTEN KÄNNS ALLDELES FÖR NÄRGÅNGEN.

HAR idag varit hemma hos jonas. vi ha inte gjort mycket alls. jag har gjort hemprov i matte. nästan färdig nu. jonas hjälpte mig så fort det behövdes men annars så sysselsatte han sig med datorn. hehe.
sen så åt vi från gårdagens goda kladdkaka och annat slisk. och såg på två och en halv filmer. haha nördar. men sjukt skönt att inte göra något. bara ligga i hans säng och bara glo och skratta åt saker. vi dåg först på den underbara barnfilmen Wall-e. älskar den. så ruggigt gullig.
sen så gick vi raskt vidare med SAW 4. hehe. en typ av skräckfilm. men är typ inte en skräckis. utan mer bara äcklig. men sjukt bra. taggar sjuan som kommer ut i 3D i oktober.
.
sen kom familjen hans hem. så då blev det prat och skratt, parallelt med potatisbullar och godis. mm. god blandning.
när det sedan väl bar iväg hem så var det ruskigt kallt. forst på moppesadeln. hjälp säger jag bara. det var ju typ en minus. vinter?  usch.
och det var fuktigt och allt så när jag körde så immade glaset igen så jag var tvungen att öppna det emellan åt. vilket resulterade i huvudvärk/brainfreeze. frosten är alldeles för närgången.
.
och igårnatt efter bowlingen så åkte jag och sofie till stan för att gå till stadskyrkan. sen sov vi på vår kyrka och myste framför "mean girls" med prat och godis, popcorn, pringles och o'boy. hehe. gott.
.
nu: sova.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0