IN FACT.

.

jag blev nominerad av Marika Elgale

dom som blir nominerade måste skriva ett inlägg

på sin egen blogg.

i de inlägget ska du skriva 7 fakta om dig själv.

- och sedan nominera 7 andra bloggare

7 fakta om mig:

 

Jag är väldigt otålig, har inget tålamod alls.


Jag har ett ärr under hakan, men ingen aning varför.


När jag var liten ville jag bli syerska- som jag kallade det.

 

expert på att gråta.


Jag har i stort sätt aldrig beslutsångest, men jag ångrar mig fort.


Jag gör mitt bästa för att hjälpa folk runt omkring mig.


är beroende av skratt.

.

JAG NOMINERAR:

.

julia helleday

sofie kollberg

emma persson

alice risholt

stina persson

emilia kottorp

olivia nilsson

.

tack och hej leverpastej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0