MITT KORS.

.
NI kanske och har märkt att väldigt många går omkring med ett hängkors i örat. det är sjukt snyggt. och jag är så sjukt egen ibland så jag ville också ha ett sådant. så udnerbar detalj bara. de jobbiga var bara att det inte fanns kvar några i någon affär. jag hade letat tro mig. jag hade till och med gått över från att leta efter örhängen till att leta fter halsbans med kors på som jag kunde göra om till örhängen själv. efter lite letende och jag tillslut hittadeett halsband så slog det mig. så ruggigt ovärt att köpa ett när man kan göra det helt själv. mycket billigare. vi hade inget hjalsband med ett kors på hemma heller konstigt nog så det blev til att göra korset själv också. jag använde mig av ståltråd. det tog cirka tio minuter och kostade mig endast de minuterna. så sjukligt värt. jag säger bara tack och lov att jag inte köpte halsbandet. det blev väldigt bra enligt mig.
ett tips att rekommendera för det som orkar ge det tio minuter.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Alice Risholt

Det blev ju asbra! Och dessutom väldigt unikt :)

2010-09-19 @ 12:28:55
URL: http://alicerisholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0