NORRMJÖLEHELG.

.
HÄR kommer restbilderna av helgens göro. var i norrmjöle som sagt på församlingshelg och hade skojsigt.
bilderna får tala för sig själva.
.
förresten. ledsen för dålig uppdatering. men nu ha datorerna blivit framskjutna igen. så vi får de inte förän tidiggast vecka trettionio. jag vet. BLÄ. orkar inte. blir så arg av att tänka på det så jag ska försöka att inte bli så less och arg. det är ju ändå bara jag som mår dåligt av det. men det är så dåligt bara.
.
idag har det varit en riktigt tung och trött dag som det också kommer bli imorrn. har ju inga sovmorgnar som alla andra normala människor alls så det finns ingen tid att sova ut på förutom på helger och det händer verkligen inte denna helg. så jag är i princip död.
somnade på medierkunskapen idag när vi såg film. icke bra.
.
efter skola: plugg. Sofie, josef och lite jonas. för att sedan dra iväg på en ny generation-träff. mys. vi hade skj. lekte, fikade, bara var, myste tillsammans.
.
NU: trött som stryk. sovaaaa.
.
tack och hej leverpastej.
.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0