NUMMER TVÅ.

.
MITT under den tiden då vi gick omkring och letade ställen att fota på så lyckades sofie kliva i nummer två. alltså avföring. med ett mer moget namn bajs. och inte vilket som helst. detta kom från en hund. antar vi alla fall.
hur som helst. vi märkte det när jag sa till sofie att sätta sig på marken för att bli fotad. då var det där. det kletiga och bruna under hennes båda skor.
Sofie började bara skrika blä blä. medan jag höll på att dö av skratt. det fanns inte tillräckligt med luft för att det skulle komma ljud från munnen. så mycket skrattade jag. inte riktigt sofie. till slut när hon väl hade lugnat ner sig. så satte hon sig ner för att mitt i parken börja rensa hennes skors undersidor med en pinne. hon var så söt. hehe. och det kom fram till slut att hon aldrig hade klivit i hundbajs innan. det har jag säkerligen gjort. haha.
så hon bara fortsatte att upprepa hur äckligt det var. vännen min. gjorde min dag.
.
tack och hej leverpastej.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0