SOUP.

.
DENNA dag har varit lika fruktansvärd som varje tisdag. riktigt seg och jobbig. vi började dagen med idrott ute. vi hade typ friluftsliv och skulle då vara ute i skogen och elda och grejer. dock gick det lite bättre idag på¨franskan. har bestämt för att hålla ut detta år, det blir najs för meritpoängen.
.
efter skolan skulle jag egentligen traffa fiiiiinnnnnSTINA. men jag har så ruggigt mycket saker nu, ha typ aldrig haft så här mycket. sjukt utslitande. redan less på skolan, är det bra eller????
har i alla fall varit duktig och gjort ett schema över allting och till och med gått in så mycket för det och skrivit hur mycket tid jag ska spendera på varje grej. så jag har suttit vid köksbordet hela kvällen.
fick mycket gjort alla fall.
.
hade bestämt mig för att efter plugg gå och sätta mig framför gossipgirl- nya avsnittet för idag. men då upptäckte jag att julia var inne på msn. så vi pratade lite. sjukt kul att äntligen få kontakt med henne. finns inte ord för saknaden.
så jag satt prallelt med henne och gossip girl.
.
och nu kom pappa och påminde mig om att det är midnatt. alltså dags att gå och lägga sig. hhaha. söt.
.
just det när jag kom hem så var jag så hurtig och väldigt less på mackor så jag lagade mat åt mig själv. soppa jag vte; inte så svårt. men jag lagar aldrig mat så jag är nöjd.
grönsakssoppa, inspiration från ida stoltz. gott gott.
.
nu; sova.
.
tack och hej leverpastej.
.



.
oj hejdlöst vad underbart fins bilder (hahah eller). förlåt. men jag orkade inte fixa till. taggar våra datorer som förhoppningsvis kommer i veckan. men tyvärr så har man ju typ slutata hoppas.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Gumman, du e duktig du!! :)

2010-09-29 @ 11:40:41
URL: http://ettsyfte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0