BAD LIFE DAY.

.
HAR ingen egen bild att lägga in så jag snodde en bild från min vän marika som tog detta foto idag ute i "höstvärmen".
Sen så vill ni inte se hur jag ser ut nu. helt förstörd och äcklig. blodsprängda ögon och svullen näsa.
Har nämligen inte haft den bästa dagen.
ni vet den känslan när man är sjuk och tung i huvudet. inte har någon motivation utan bara vill ligga ner i en skön säng helst hela dagen. när manär hungrig fast mätt. ont i kroppen men kämpar för att hållla sig på benen. stressad och pressad. trevlig fast less. ensam även fast man är bland folk. glad men bräcklig. snorig och hostig. få ont i huvudet av den efterlängtade solen. ångest över att saker inte blir som man trodde. att vara säker men bli motbevisad. man går utan att komma någon vart. gråter utan att det kommer tårar. känna saknad. inget hopp. känna hopp igen. vara nere. bli stark. panik för ingenting. och bara vara en knuff från att bryta ihop.
Att inte vilja träffa någon men vilja ha någon vid sin sida.
Det finns så otroligt många beskrivanden av känslan som funnits i mig idag. det har varit inte bara en bad hair daay, utan en bad LIFE day. SVAG är vad jag varit. inget att stödja mig mot har det känts som. även om det funnits stöd.
Jag är ju väldigt förkyld och ha precis kommit in i the månad. Så då brukar ju allting bli tusen gånger värre. men att allt dåligt hände på samma dag och samtidigt. det var inte det skönaste.
låter väldigt deprimerande att skriva såna här inlägg. men varför låtsas när man kan leva real. alla har dåliga dagar. även jag. även de som kan verka vara de lyckligaste på jorden. allt är inte alltid som det verkar. oj. vad poetiskt det lätt. men det är sant. man brukar ju säga att de som verkar väldigt starka det är de som oftast är svaga egentligen. jag tror det ligger något i det. för oftast så visar man inte hur det står till. man har en typ av image som man inte vill destroy.
Så har min dag varit idag alla fall. ids inte gå igenom allt dåligt men allt tillsammans blev en dålig kombination.
en sådan dag hade jag idag. ville bara dela med mig av det. tur att jag har en så underbar kille som jag kunde få en perfekt passande kram av idag och en fantastisk mamma att komma hem till.
.
har ätit tacos med en del av familia. och nu soffpotatis framför fångarna på fortet med lillebrodern.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Olivia

VÄNNEN! Ring när du vill, Om du vill :*

2010-09-01 @ 21:18:03
URL: http://ettsyfte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gulle gullan vet du Jesus vet precis vad du behöver,bara vänta och se. Älskar dig/mormor

2010-09-01 @ 22:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0