BEFORE YESTERDAY, THAT WOULD BE SATURDAY.

.
i lördags var jag helt hemma själv och gjorde alla möjliga grejer. sådana dagar då man bara kan njuta av att göra exakt det man vill en hel dag behövs verkligen. jag invigde bland annat min nya underbara syhörna och fixade till lite shorts och har nu ett par nya svarta dekorerade till min samling. de kommer nog upp här på bloggen inom en snat framtid.
.
translate: before yesterday, that would be saturday, I was all alone all day. it was a pretty wonderful day, when I could do what ever popped up in my mind. one part of the day I for the first time used my "sewing-corner". and fixed some old shorts into something really cute. that I will show you some other day.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Nea

åh. Borde verkligen också börja sy igen.

Synd bara att jag är så dålig på det...

Nåja. Övning ger färdighet!

2011-04-25 @ 11:56:36
URL: http://nea-r.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0