KOMBINERA MIXA TRIXA PALTORNA.

.
har fått ett dussin frågor om denna klänning ovan. och jag kan ju börja med att berätta att det är nämligen ingen riktig klänning. det är två delar jag kombinerat, vilket jag ofta gör. överdelen är en vit spetsklänning från asos.com och den blommiga underdelen är en kjol min kära syster sydde för några år sedan. en vacker kombination. men tyvärr ingen klänning.
.
det är ett väldigt bra tips. att kombinera kläder och mixa och trixa. för tro mig, plötsligt har man ett mycket större utbud av kläder.
.
translate: I've got a lot of questions about this dress. or should I say "dress", because this isn't really a dress. it is a combination of two diffrent clothes. the upperpart is a white lace-dress from asos.com and the lower part is a cute longer shirt my dear sister sew a few years ago. a combination of two lovely parts but unfortunately not a proper dress.
.
but combining your clothes is a great tip. It feels like you own much more clothes, I can assure you.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

sötaste söta.

2011-04-24 @ 15:04:54
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0