NITTIONIO PROCENT AV FALLEN.

.
hatar ordet nej. bringar inget annat än olycka, alla fall nittionio procent av fallen. känns som att jag inte gjort annat än det de senaste dagarna. sa nyss nej till min lillebror när han snällt frågade om jag ville hoppa studsmatta med honom och hans vän. skolarbete tar över mitt liv och jag kan inte vara mer besviken.
har använt ordet nej alldeles för mycket vid olika tillfällen. är verkligen less.
vill kunna göra vad jag vill, vara spontan. sitta på kajen med kameran och äta glass, sola med min bästa vän, försöka mig på att läsa en bok, hoppa studsmatta med min bror. varför går inte livet ihop när man vill det.
.
translate: I just hate it when I have to say no to something or someone. hate disappointment.
I want to spend time down town with my friends and kamera and eat icecream, be with my best friend and enjoy the sun, play with my brother outside, read a book. why doesn't things just fit in my life. school is really killing my time right now.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sa ju att den där skjortan skulle bli hur snygg som helst!!! :D min bästa vän, vi ska ju sola!!!!!!! :D Fast på söndag då :P

2011-04-27 @ 22:12:54
URL: http://sofiekollberg.blogg.se/
Postat av: :D

brukar du köpa vintagekläder i stockholm? isåfall vart? och i brukar du köpa vintagekläder i umeå isåfall vart :D?

2011-04-27 @ 22:15:58
Postat av: Sofie

Sv; Tack!!

2011-04-27 @ 23:27:39
URL: http://sofiekollberg.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej Cornelia! Jag hittade din blogg via underbaraclara och har nu börjar följa dig. Gillar att ta en micropaus i jobbet och titta på dina fina bilder.



Det är trist när måstena i vardagen tar över och tar tiden från guldkornen. Du verkar dock duktig på att ta tillvara din fritid, det är bara att försöka fortsätta prioritera rätt för dig. Och komma ihåg att det är sommar om drygt en månad bara. Håll ut!

2011-04-28 @ 08:55:10
URL: http://rengstad.blogg.se/
Postat av: johanna

jag älskar din inställning till livet! och jag älskar din blogg, så himla inspirerande och positiv, man blir så glad av att läsa den :) kram på dig!

2011-04-28 @ 19:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0