BAYWATCH TITLE THEME SONG.

.
.
.
utan anledning kom inspirationen flygandes tillbaka till mig.
och därför fick jag ett ryck till ork att börja gå igenom några bilder bland våra 12000 tagna bilder, från en månads resa i USA.
.
så här får ni en bunt bilder att glo på och studera medan jag nu far iväg med min pojke till stugan och bara är.
.
translate: without explanation I finally got some energi to go through the 12000 pics that me and my sister managed to bring home from our trip to The U.S.
.
so here you go. a bunch of photos for you to go through.
.
tack och hej leverpastej.
.
.
bilderna ovan är alltså från lägenheten i New York där vi avslutade sista veckan.
.
.
.
.
.
.
innan New york befann vi oss i Los Angeles, Hollywood och Beverly Hills.
och vi lyckades ta oss till stranden en dag och njöt utan gränser. - den stranden är flera kilometer lång och råkar vara stranden där TV-programmet Baywatch är inspelat.
.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ville bara säga att jag tycker det är trevligt att du uppdaterat igen, saknade dina fina bilder! Jag började kika in på din blogg via underbaraclara efter att hon länkat till dig.

2011-08-11 @ 23:58:15
URL: http://cammenk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0