GLÄDJESKUTT FÖRMODLIGEN.

.
skulle du ni se mig nu skulle jag förmodligen göra glädjeskutt. jag fick nämligen nyss reda på en underbar nyhet. fick ett sms av skolan om datorerna vi kämpat efter så länge. ni kanske kommer ihåg hur irriterad jag var över att alla ettor fick nya datorer utom aren-klasserna och musik. så vi kämpade hade många möten med de högst uppsatta. och tillslut blev det bestämt och en underskrift på att vi skulle få helt nya datorer när vi börjar tvåan.
.
men idag fick vi alla elever som har gått omkring med gamla datorer i ett halvår ett sms om att vi imorgon, tordag redan kan hämta ut våra nya datorer. helt suveränt. så nu ska denna gamla piece of crap tömmas på grejer och en nya ska fyllas imorgon. grymt.
.
bilden ovan har förövrigt ingenting med inlägget att göra. det var idag när jag och emma fotade, då gick josef förbi och ville vara med. så det fick han.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra kämpat Cornelia

2011-02-02 @ 20:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0