GLÖM INTE BORT ATT FINNAS.

.
kom precis hem med bussen. svettig och gosig föll jag innanför dörren i princip. har varit och dansat inför FIRE. ungdomshelgen som är på UBC hela helgen efter sportlovet. kommer bli så grymt bra.
men just den här veckan är det väldigt mycket. precis som förra. och precis så som det alltid är veckorna innan lov. har alla möjliga grejer för mig de närmaste dagarna.
man är så uppe i sitt eget och i stressen att man knappt kan tänka eller se något annat.
.
men ibland så blir man stoppad och man tvingas stanna upp och andas. som idag då jag från skolan skyndade mig mot bussen. när jag stressar som mest och går bredvid umeås byggnader. så ser jag på väggen en skrikande limegrön text. den löd: GLÖM INTE BORT ATT FINNAS. och det blew my mind. verkligen det enda som kunde fastna i mitt huvud i den stunden. glöm inte bort att finnas. vilken mening. kan inte beskriva känslan. tolka den själv som du vill. men den meningen. de orden. kommer jag nog leva på ett tag nu.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Olivia

ÅÅÅH!! jag så oxå den texten!! tänkte verkligen göra ett inlägg om den. SÅ otroligt samma känsla för mig. kan inte beskriva eller sätt ord på det men de bara var så rätt.,!

2011-03-03 @ 22:05:52
URL: http://ettsyfte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0