JAG BLEV ETT MÅNDAGSBARN.

.
måndagsbarn idag. inte alls så trött och slut som en måndag brukar erbjuda. livet har varit enkelt idag för omväxlings skull. och jag sitter nu kvar på skolan. vilket börjar bli en vana nu av någon konstig anledning. spenderar inte alls lika mycket tid på stan längre. nu är det skolan som har tagit över eftermiddagarna. är det riktigt klokt. vet inte. men för börsen så är det helt ok.
ska dansa så det är därför som jag stannat kvar denna dag, är väldigt taggad. dock så tänkte jag aldrig så långt att jag behövde mat idag, så här sitter jag med en ynka banan och två klubbor tills vidare. endast sju kronor fanns, men nu är de välanvända.
.
tack och hej leverpastej.
Veronica Maggio – Måndagsbarn

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej!



Måste bara säga att du har en underbar hårfärg! OCH skorna är extremt balla! Love it! Kan du inte berätta vilken färg och så du använder för att hålla den så fin? :D Skulle verkligen vilja ha den fina kopprigt röda nyansen! Har ju också också hört att röd nyans försvinner fort? Visst hade du ganska mörkt hår förut? Kan man färga mörkt hår till den nyansen utan att hålla på och bleka en massa? Skulle bli så glad ifall du svarade!:D



Kram<3:D

2011-02-07 @ 20:01:58
Postat av: Julia

glömde tilläga att örhänget är "to die for"!! ;)



Julia:D

2011-02-07 @ 20:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0