OTUREN FICK STÄLLA SIG I SKAMVRÅN.

.
hade turen på min sida idag. jag var helt okej trött imorse när jag vaknade. var hos skolsköterskan igår på hälsokontroll och det blev prat om hälsan såklart och där bland annat kom vi in på stress och hur stressad jag är oavbrutet och att jag hela tiden är trött. så hon gav rådet att pröva gå och lägga sig elva varje kväll i minst fjorton dagar och se om det blir någon skillnad. för det hade tydligen hjälpt för många andra, som då sen hade hunnit med mer saker, varit indre stressad och fått bättre humör. så jag ska pröva detta och se hur det slutar.
för jag känner att jag måste göra något åt mina rutiner för det blir bara kaos och jag tycker om när det är ordning, så därför tänker jag försöka skolsköterskans grej. önska mig lycka till.
.
alla fall. så har dagen varit bra. även fast jag har haft matteprov. för denna gången så käns det faktiskt onaturligt bra. jag undrar om inte sömnen inatt var en fördel. sen så slutade jag ett och är nu hemma och äter det ovan. mumma.
och har ni lagt märke till vädret. är det bara jag eller börjar våren närma sig?
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: JULIAAAA

SKÖNA BLÅA ÖGON DU HAR DÅ.

2011-02-02 @ 21:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0