SPENDERANDE TRIUMFERANDE.

.
dagen då jag spenderade. har på mig väldigt mysig klädsel idag. inte alls mina. direkt tagna ur olivias garderob. finfint. endast turbanen är min egen.
idag fortsätter företagandet på midgårdsskolan. nu sitter flera grupper och säljer alla möjliga saker. som vi gjorde igår med varma mackor och chokladbollar.
själv har jag redan spenderat pengar på en crêpes fylld med nutella, grädde och bananskivor. a piece of heaven. och sedan lite kosing på ett underbart örhängen. som ni får se senare. som fina vänner har gjort med sina alladeles egna händer. duktigt.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: nellie

sjuuukt fina de här bilderna, och du var!!!

2011-02-17 @ 14:06:06
Postat av: Olivia

aaah så gaalet GOTT!!



å ja.. du är ju alltid lika fin! :D

2011-02-17 @ 17:54:39
URL: http://ettsyfte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0