ATT KUNNA SE DETALJER OCH HELHET.

.
DET HÄR ÄR LITE NYA SAKER SOM JAG NU HAR HEMMA AV OLIKA ANLEDNINGAR. det militärgröna linnet är reainvesterat i mellandagarna på kära monki. väldigt enkelt plagg men syns lite mer med den stora fikan på sidan.
.
den svarta långkjolen ser lite ut som min kjol från nyår. men det är det icke. den är nyinköpt på jc. väldigt mysig.
.
och det traschguldiga uggleörhänget är en julklapp från lydia. ett smycke jag velat ha ett tag. men när jag väl tänkte köpa det så var det slut. so sad. men sen fick jag de ändå.
.
till sist är det halsbandet från jonas. fina grejer alltihopa. mycke detaljer. mycke basic. det blir en helhet.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0