JUST LIKE HEAVEN.

.
JUST I DETTA NU BEFINNER JAG MIG I KITTELFJÄLL MED MIN FINA FAMILJ OCH MIN ÄLSKADE.
jag har ingen tillgång till internet och har därför förberett lite datuminställda inlägg för att det inte ska vara så tyst här.
jag kommer alltså de närmaste dagarna vara i fjällen. spendera en massa tid med min familj och inte minst jonas.
vi ska mysa. spela mycket spel. se film. leka i snön. bara vara. och framförallt åka snowboard. och slalom for the rest. hoppas det är mycket snö nu så jonas får uppleva kittelfjäll riktiga sida. och inte när det är låtsassnö och isigt.
men det blir nog super. jag bara älsar när man åker i en ganska lång backe med lite folk och med helt orörd snö. helt underbart. just like heaven.
HADE BRA DÄR HEMMA.
.
och jag kan ju bara upplysa om att jag kommer knapt ha någon täckning uppe på fjället och har valt att hålla mig ifrån så mycket teknik som möjligt. för sanningen är den att jag blir mest bara stressad av att ha det vid mig hela tiden. så om jag inte svarar på sms eller så kom ihåg att jag tycker om er ändå.
är det akut. ring!
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0