NÄRMARE TÅRNA.

.
TIDEN FÅR GÄRNA PASSERA MEN HÅRET KAN FÅ STANNA. märker redan att min utväxt börjar synas. inte något jag älskar så starkt. det tär så mycket på håret att färga det. och jag blir så stressad när jag tänker på att det aldrgi kommer sluta växa. om det inte helt magiskt kommer en fe och ger mig tre önskningar eller dylikt. annars kommer det fortsätta i samma takt förflytta sig närmare tårna.
är väldigt kär i mitt röd/orange hår, kan inte tänka mig att går tillbaka till mitt blonda. det får vänta.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: JULIAAAA

snygg utväxt. hehe rätt åt dig. ditt hår är perfekt och det finns inget jag vill ha så mycket som ditt hår så.

2011-01-26 @ 23:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0