PUT IT ON.

.
DE HÄR SKORNA HAR JAG VISAT PÅ BLOGGEN FÖRUT SOM NI KANSKE MINNS. men då ha jag skrivit att jag skulle lämna tillbaka de och byta till en större storlek. men nu är det så här. för er som inte hört det än. att de passar ändå. felet var att jag hade prövat skorna när jag var varm barfota. och det är ju precis som att pröva ringar. är man varm så blir fingret större. och tydligen så var det så med fötter också. för jag fick verkligen inte på mig skorna. men sen dagen innan nyår. så ska jag pröva de för att visa för jonas att de är för små. men då råkade jag ha en vanlig bomullsstrumpa på mig. och foten gled i på ett smack. sjukt konstigt. blev seriöst chockad.
men men. jag var glad i typ en evighet efter det. att skor kan göra en så glad; sa jonas bara och skakade på huvudet. hehe. jag kan inte förklara det. men jag älskar verkligen skor. de har som egna personligheter känns det som.
.
okej nu ska jag sluta diskutera skor med mig själv. jag låter ju som världens snobbigaste blondin. men jag är säker på att vissa av er säkert förstår vad jag menar.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0