SHOPPING PILOTS.

.
IDAG HAR JAG HUNNIT VARIT MED TRE OLIKA PERSONER EFTER JAG SLUTAT. först gick jag med magnus och hämtade ut hans glasögon. som för övrigt var grymt fina. pilotglasögon är otroligt snygga.
.
sen gick jag iväg och träffade tjejen som alltid får mig på glatt humör. min kära olivia. vi bytte lite för sena julklappar. jag fick ett pannband av henne. som jag har hätnkt visa upp senare.
.
sen mötte jag upp personen som det egentligen var tänkt från början att jag bara skulle träffa. min pojke väntade på mig i gallerian. vi spenderade tid och pengar och prövade hejdlöst mycket kläder.
.
fin eftermiddag. skönt eftersom dagen har varit så ruggigt seg. den jobbigaste dagen. tisdag. suck. men alltid är det någon dag.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0