SYSTER TILL BROR.

.
IMORSE. det vill säga vid fem i elva kom min nio-åriga lillebror och väckte mig med doris i högsta hugg.
det finns verkligen stunde rdå man inser att man älskar sina syskon. och visst jag blev inte överlycklig när han kom och väckte mig tidigare än vad jag ville. men jg insåg det ändå . för han är så fin.
jag ha varit hemma med honom några dagar nu och vi ha haft en massa kul.
vi ha bland annat fastnat vid barndoms-spelet. the sims. så sjukt kul spel. speciellt när man kan fuska till sig saker. kult.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du har så många härliga och kloka tankar! Fortsätt dela med dig av dem...

2011-01-05 @ 08:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0