WILLIAM BONUS.

.
GLIMTEN I ÖGAT OCH ETT CHARMERANDE LEENDE HAR JAG MED MIG TILL FJÄLLEN. det är nämligen min bror som bär på dessa vackra ögon och underbara leende. fin pojke som ofta gör dagen. det är tur att man har ett yngre syskon i familjen också. även om retsen av min familj också är väldigt lekfulla och kreativa. så är william perfekt för han vill verkligen göra saker hel tiden. han har många gåner varit anledningen till varför jag inte ligger kvar i sängen och slöar. då för stunden så är man inte så glad över att han har släpat upp en ur ens slöighet men i efterhand är det roligare att se tillbaka på. än om man hade legat kvar i sängen eller suttit vid datorn hela dagen.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag passar på att säga hej när jag ändå är här och vill samtidigt tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du se mina senaste tavlor, läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd osv.. Ha en trevlig dag!

2011-01-06 @ 14:12:49
URL: http://wordsbyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0