TRÄSTOCK, festival, CAUSE THAT'S WHAT YOU CALL IT.

.
hemkommen från en dags jobb tidgare idag.
finns ingen härligare och obeskrivligt grym känsla som att sluta jobbet och veta att jag slipper stiga upp halv sex dagen efter. helg kommer mer än perfekt.
.
drar iväg mot Skellefteå till min kära väns stuga och för att hänga på festivalen Trästock, bada, mysa, ro båt, prata, sola - över helgen.
.
bilden ovan är för övrigt en försmak på vad vi bland annat sysselsatte oss med lägenheten i New York. åt gudomlig frukost.
.
translate: I am going away for the weekend to my friend's country house, gonna spend some time at a festival,  close to the water, in our bathing suits, tanning, talking and have the gratest time.
.
pic above is a sneakpeak from our apartment in New York. Bye.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: annika

Vad har du för kamera? Du har så fina bilder :)

2011-07-25 @ 20:46:14
Postat av: underbaraclara

Näe Cornelia! Ta och blogga lite nu - saknar ju dig!

2011-08-02 @ 23:13:49
URL: http://www.underbaraclara.nu
Postat av: © sarastille

Vill du vinna smycken till ett värde av 150 kronor? Kika isåfall in på min blogg och anmäl dig till min tävling! Tävlingsregler och datum då tävlingen avslutas hittar du i tävlingsinlägget! :)

http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/tavling-i-samarbete-med-missbellase.html#comment

2011-08-04 @ 20:14:19
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0