SINCE i AM GOING SOUTH.

.
fixar och trixar och packar inför färden ner mot söder imorgon.
kusinens bröllop står på schemat vilket ska bli grymt kul. så nu väntar jag bara på att jonas och resten av min familj ska komma hem och göra mig sällskap i all packning.
.
ni får en hel del bilder när jag komme hem igen på måndag kväll. tills dess får ni hade det helt bäst.
.
.
translate: fixing and packing my clothes since we are taking the car south tomorrow. my cousin's wedding is next upp. so excited and happy for him. he has found his perfect girl.
the only thing I am waiting for now is my family and jonas to join me in the packing part.
.
I am coming home on monday and then you will get a lot of pics to look at.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0