CREATIVE AND COLOURFUL.

.
jag är inne i en rolig och kreativ period har jag insett.
mycket färger och oregelbundna mönster, helst lite retro. hittat ett coolt tyg hemma i alla möjliga färger och mönster som jag tänkt göra något roligt av. sedan har jag lite andra projekt för mig. mycket egengjort. ska skapa en massa egna och unika ting i sommar. så fort jag anländer hemma igen ska jag parkera en hel del energi framför symaskinen. kommer bli grymt. vänta på resultat och ledtrådar.
.
klänningen jag använder här är den jag fick av min käraste sofie i födelsedagspresent innan jag for iväg mot staterna. den har följt med hit eftersom jag bara älskar den.
.
blue hippie sunnies - lindex. dress - second hand. bag - beyond retro. socks - monki. shoes - scorett.
.
translate: I've realized something. right now I feel a lot like a crazy colourful and creative person. and I love it.
have a dozen projects going on in my head. as soon as I arrive in sweden again I will put a lot of energy on my sewing machine and use my imaginations.
.
the dress I wear was a birthday-gift from my dearest sofie before I went of to the United States.  love it.
.
tack och hej leverpastej.
.

Kommentarer
Postat av: Beyond Retro

Så himla tjusigt matchat! Way to go! Kram

2011-06-23 @ 11:10:42
URL: http://blog.beyondretro.com/swedish
Postat av: Anonym

Åh,vart kommer den vita tröjan ifrån? :)

2011-06-24 @ 10:37:56
Postat av: Heartsandshoes

Really nice dress and the bag :)

2011-06-26 @ 21:16:00
URL: http://www.heartsandshoes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0