FLICKAN ÄR MIG NÄRA.

.
saknar en flicka. en flicka som verkligen finns i mitt hjärta. älskar att höra henne skratta och blir lycklig när jag ser henne. hon är min syster och jag verkligen beundrar henne så fruktansvärt.
om det inte vore för att hon nu är på andra sidan jordklotet typ. så skulle jag krama henne det hårdaste jag kunde. hon är mig nära.
.
vi har hela familjen skypat med henne och hennes familj borta i USA. för er som inte vet det. så är min syster, JULIA. boende i USA detta år som utbytesstudent.
och ikväll fick vi hem en stor kartong med julklappar. bättre sent än aldrig. MYS.
vi fick alla möjliga amerikanska grejer. som en påse med ett sorts pulver som man kan göra cookies med på 20 min. bara genom att blanda pulvret med vatten och smör och sedan skjuts in i ugnen. amerikaner är bra lata.
vi fick en massa godis och kakor som innehöll penut butter. jordnötssmör. för det är i stort sett vad allt är upppbyggt på där. i godis, i kakor, i snacks, mackor och mycket mer. love it. vi fick en massa.
bland annat ett brev var från julia. som hon suttit och skivit.
.
så nus ka jag ta en dusch och sedan läsa mitt brev. lär fälla en tår eller två. hon är saknad.
.
tack coh hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: JULIAAAA

åh vad jag älskar dig cornelia.

2011-03-03 @ 16:07:35
URL: http://juliagoesamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0