BELIEVING IN SUMMER.

.
for hem efter en stund på stan med mina godingar. började för övrigt falla rejäla snöflingor idag. som vi inte är så nöjda med. det är vid sådana tillfällen man ger upp hoppet om att sommar någonsin kommer komma.
när jag kom hem satte jag mig själv i arbete och gjorde mig en ordentlig middag. äntligen något ätbart. jag är medveten om att jag är en kräsen typ då det gäller mat. har alltid varit så, föddes så. men maten som severas på skolan är inte ärbar vissa dagar. och då slutar det oftast med att man går hem med hungrig mage. idag var en sådan dag och jag tog då tag i mitt liv och gjorde mat åt mig själv istället för att ignorera den hungriga magen. stolt.
så nu ska jag mumsa i mig detta och plugga matte inför morgondagens prov.
.
translate: took the bus home after twenty quick minutes with my darlings. it started snowing after school today. it's these moments that makes you stop believing in summer.
when i got home i forced myself to cook a real dinner. and i made a proper meal for me to eat. and i actually succeeded, tasted so good.
now i will keep eating my meal and study for my math test tomorrow.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0