TRANSPARENT OCH SKÄR.

.
foton från vinden igår. den transparenta magtröjan ovan är alltså den nya jag snackade om tidigare. från bikbok. helt underbar. värd pengarna. 
det blåser bara mer och mer nu. ju mer dagarna går. ju mer våren tittar fram verkar det som.
idag blåste det något förskräckligt. hade det varit i mitten av våren hade jag blivi less. men nu är det precis i början. nu när det fina händer. allt börjar smälta och gräset tittar fram. man blir väckt av fågelkvitter och solen är underbar. då kan man inte vara annat än glad. även fast det blåser. det var ändå tillräckligt varmt och skönt. jag invigde idag skinnjackan för i år. felt good.
.
förresten. tänkte svara på era frågor från frågestunden ikväll. så är det något mer ni vill veta så skriv det snarast.
svaren kommer nog ut imorgon.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Från en midgårdare till en annan

Jag känner att jag bara måste kommentera detta inlägget. SUPER fina bilder och SUUUPER fin outfit! Keep up the good work! :)



2011-03-03 @ 19:32:46
URL: http://lillsmeten.blogspot.com
Postat av: JULIAAAA

OH HELLO BEAUTIFUL

2011-03-03 @ 21:06:53
Postat av: Anonym

snyggt Cornelia....

Mormor

2011-03-03 @ 21:54:10
Postat av: Olivia

ååååååååååååH. så fiiin du E !!!

2011-03-03 @ 22:02:42
URL: http://ettsyfte.blogg.se/
Postat av: your brain

En fråga. Varför är du en sådan underbar vän?!!!!

2011-03-03 @ 23:06:45
Postat av: josefine

måste bara kommentera, du är nog den snyggaste tjejen jag vet. helt seriöst. sick. hittad din blogg helt random och älskar den!!!

2011-03-06 @ 19:08:33
URL: http://jjosefinepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0