UPP OCH NER. NER OCH UPP.

.
är nu tillbaka i staden där jag hör hemma. efter en vecka i hemavan är det skönt att komma hem till sin egna säng och rutiner. men underbart är bara en underdrift på hur jag haft det de närmaste dagarna. helt bäst.
älskade människor. backar. väder. värme. kyla. snö. utför. off-pist. sittlift. asm.
.
en hel drös med fjällbilder kommer senare från mina dagar i norr.
nu blir det film och mys med föräldrarna till kroppen inte orkar mer. har ju faktiskt nu dragit på mig en rejäl förkylning dessutom. trodde jag klarat mig utan denna vinter. motbevisad.
.
bilden ovan är då tagen av mig på fjällstoppen i tärnaby innan det bar iväg utför på brädan. overkligt vackert.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0