HAVE MERCY.

.
förlåt för den helt frånvarande tiden nu under helgen. men som tidigare skrivet, så har jag spenderat hela helgen på FIRE. det var en helt underbar helg. och det är sorgligt attd en är över, men på ett sätt ska det bli skönt att slippa behöva ha den här stressen inför det och ha fem dans- och sångövningar i veckan. det tar kol på en och jag känner mig lite utbränd.
ni ska få se bilder senare från min helg. från vår dans och tid spenderad med grymma människor.
.
translate: sorry for the awful update this week-end. like i said earlier. i have been busy with the awesome youth conferens FIRE. i've had three wonderful days, dancing a lot and spending time with really amazing people and God.
even though i've had a great time i am sort of relieved that it's over. because i've been so stressed up about everything for so long. but don't get me wrong, i could have been going on with this week-end for a long time. yeah.
you'll see pics from what i've been doing the last couple of days later. because now i'ts lovely weather outside and i just can't resist the sun calling for me.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Olivia

SJUKT vackra du.

2011-03-21 @ 18:08:25
URL: http://ettsyfte.blogg.se/
Postat av: Änglamark

Underbart vacker bild!

Love Änglamark.

2011-03-21 @ 21:14:18
URL: http://anglamark.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0