CARRYING LOLLIPOP AND ANKLE BOOTS. A TYPICAL SCHOOLGIRL.

beige shirt - gina tricot. knitted sweater - zara. cherry skirt - zara. handbag - modekungen. shoes - skohuset.
.
kom på att jag inte bjudit på bilder på min klädsel från stockholm ännu. underbar klädsel. luftig kjol, gullig skjorta, mysig tröja, kängor och med min handväska och klubba i handen så kände jag mig som en liten skolflicka. mys. fattades bara böcker under armen.
.
translate: it just came appeared to me that I haven't shown pics on my outfits I wore on my trip to stockholm during the Easter break. I know it is a while ago, so what. pictures never gets old. right?
felt like a typical schoolgirl in my pretty cherry skirt, knitted sweater, cute shirt and ankle boots, carrying my handbag and lollipop. great.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du är så vacker!

2011-05-04 @ 20:52:18
URL: http://jennifersandstrom.spotlife.se
Postat av: lisa

så tjusig!

2011-05-04 @ 22:04:16
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0