DEN SOM LEVER FÅR SE. iT WILL BE A BLAST.

.
sol ute idag, minus i natt. vädret spårar med dess svägningar hela tiden.
men så länge det är sol på dagen så är jag glad.
nationella gick ändå bra igår tror jag. man kan ju aldrig veta säkert. men det kändes bra. den som lever får se.
.
idag slutar jag tidigt igen. redan klockan tjugo i ett. skönt. då drar jag hemåt för lite syuppdrag. blir gött.
.
translate: sun is shining today, but the cold ruled this night. as long as the sun is up at day I am happy.
.
today I quit school early like yesterday. then I am going right home and place myself infront of my sewing machine. tell you more about that later. It will be a blast.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är duktig.

2011-05-05 @ 19:34:13
URL: http://elinlovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0