NEW YORK SUPER FUDGE CHUNK.

.
Jag har haft en helt underbar helg. och den började hos sofie med go'middag sen tog vi cyklarna och picknickkorgen och styrde mot nydala.
.
.
väl vid nydala letade vi grillplats och ved och sedan blev det till att grilla marschmallows, drick varm choklad och bara mysa.
.
.
sen efter en tag tog sofie upp himla bedårande paket och förklarade att hon ville fira min födelsedag nu eftersom jag kommer vara i USA när jag fyller år. ungefär det finaste någonsin. jag blev grymt överraskad. en helt underbar transparent klänning fick jag. tusen tack!
.
.
och bara för att flickan är den gulligaste i världen så tog det såklart inte slut vid paketet utan då plockade hon fram en Ben'n'Jerry's glass. new york super fudge chunk - helt underbar smak. BJ's glass har verkligen en speciell plats i mitt hjärta.
.
.
enda in sent på natten då morgonen var påväg att dyka upp, så satt vi omsvepta i filtar framför elden och pratade och babblade. babblade och pratade.
.
.
sen bar det iväg på cyklarna hemåt men då blev vi stoppade av den helt otroliga himlen. ändå vad solen kan göra, det är helt underligt otroligt. vackert. så jag som lever på fotoadrenalin kunde inte låta bli och stanna. så vi spenderade en del minuter där och fotade finfina kort med himlen i bakgrunden.
.
translate: I have hade the greatest weekend.  It started friday with my best sofie at her house.
we ate some great food and then we went out. took the bikes and headed to find some place to barbeque our marschmallows. we find it and hade the most great night ever.
.
sofie also gave me my birthdaypresent and told me that she wanted to celebrate me now since I will be in the US during my birthday.
I got really cute dress wich I will show you later.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Marlene

så mysigt det ser ut :)

2011-05-23 @ 10:54:23
URL: http://acupofh.blogspot.com
Postat av: Sofiiie

Puss min lilla flicka!!!

2011-05-23 @ 12:15:46
URL: http://sofiekollberg.blogg.se/
Postat av: JULIAAAA

SÅ HIMLA FINT OCH MYSIGT!!! btw cornelia när du kommer hit så kommer coldstone's kick ben & jerry's little ass. just sayin'.

2011-05-23 @ 13:21:47
URL: http://juliagoesamerica.blogg.se/
Postat av: mallewaina - Malvina Hansson

Grymt fina bilder du tar! älskar den sista :D kraam!

2011-05-26 @ 23:38:10
URL: http://mallewaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0