NEXT UP - big MATH EXAM.

.
nu väntar fyra timmars sittande framför en bunt matteuppgifter.
dagen för matteB nationella har kommit.
har med mig en del go'saker som tröst när jag får en mental-breakdown-stund, någon stup i kvarten.
önska mig lycka till nu!
.
efter blir det till att fira friheten från matten med en glass i stan med amanda.
sedan bär det hemåt och spendera så mycket tid jag kan med min efterlängtade pojke.
.
translate: next up - four hours of sitting infront of a bunch of math tasks. the day has arrived, it is time for the BIG math exam. wish me luck!
.
after I am meeting up with amanda to celebrate the freedom.
and then I'm spending a lot of great time with my missed boyfriend.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Miriam

Det låter som en härlig dag trots provet. Fint att ha en pojke. Jag har ingen längre...saknar det ibland.



Kram!

2011-05-17 @ 17:29:08
URL: http://miialis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0