PERFECT SHIT.


.
kan inte göra annat än att informera mig om hur allt ligger till just nu. jag hinner inte riktigt blogga under den här slut-perioden i maj, för högen av plugg och inlämningar bara växer och paniken stiger.
så  S K I T  får stå för dagens rubrik. ledsen för detta. ha tålamod.
.
translate: I am so not able to do anything else then just inform you about my life right now. panic and stress are my middle names. you can't imagine what I'm going through every day. shit, is a perfect word. It is such a hectic time in may, with all the exams and assignments. but it's soon over and that will with no doubt be the happiest day of my life. 
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0