RUNWAYSDREAMZ IN my DREAMS.

.
brukar inte vara den som lägger ut bilder på sådant jag önskar att jag hade.
men i detta fall kan jag inte bara låta det vara. dessa shorts har tagit mig med storm. drömmer i princip om de.
och dessa ovan är mina personliga favoriter.
de står utan tvekan högt upp på önskelistan.
fyller ju trots allt år om en månad exakt idag så. kanske bäst att börja fixa en lista.
.
translate: I can't say that I am the kind of person who publish pics of things I wish I had. but this time I couldn't not do it.
these wonderful shorts from runwaydreamz.com has swept me of my feet. just love them. think I am dreaming of them even.
they are with no doubt one of my first wishes on the birthday-list. and these above are my personal favorites.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0