HATTÄGARE: håll I HATTEN.

.
lägger ut denna bild just därför att jag älskar den. den är som så mysig. utan någon vidare fler förklaring till varför den blev placerad i detta inlägg.
man skulle i och för sig kunna relatera den till att jag och amanda besökte flickan ovan igår morse för att äta pannkakor till frunch. gott blev det.
.
idag hade jag i stort sätt kunna stanna hemma från skolan min. förutom den väldans viktiga samhälls-redovisning imorse så var alla andra lektioner helt ovärda. två var inställda, lång lunch och på andra lektionen fick vi bara reda på kursbetyg. tur man har skönaste människorna att spendera dötiden med.
for sedan hem och städade och halsade jordgubbar. sommar sommar sommar.
.
har ni förresten märkt av det skumma vädret. idag och igår blåste det så det blev nära på orkanvarning runt en. idag klädde jag mig dels i en hatt. inte något att rekommendera i blåste. varning alla hattägare: håll i hatten.
.
translate: I am publishing this cute picture just because of the great feeling it brings. without any other explanation, I just wanted it in this post.
or the explanation could be that amanda and I were in the girl above's apartment and ate some very good pancakes. yumm.
.
and after finishing school already at 12 o'clock I went home. swallowed a lot of strawberries and began cleaning and this is my, sort of, break from the cleaning.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0