yesterday I got lost in the CIRCUS

.
.
.
det nya löftet angående detta, går helt perfekt och jag jag är så glad över mitt lilla beslut.
Inhandlade två nya höst/vinterjackor för någon månad sedan. och den här röda flis/lilla-My-jackan en av de. och den är verklig hur mysig som helst. den vill jag gärna bo i.
och sedan har jag nyss också köpt mig ett par sköna kängor också. perfekt nu när kylan börjar komma. båda grejerna är alltså från second hand och jag kan inte vara mer nöjd.
.
.
.
.
.
.
väska - second hand. tröja - urban outfitters. längre skjorta - monki. ny flisjacka - second hand. nya kängskor - second hand. senapsgul halsduk - monki.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: felicia

så fin!!

2011-10-24 @ 23:07:22
URL: http://tigerlilys.blogg.se/
Postat av: Anonym

sötnos/mormor

2011-10-25 @ 09:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0