i SAMMA låga skor och LEENDET du tog.

.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Ida

Så himla fina bilder, beundrande! Jag vill också gå omkring på fina ängar och vara sådär nöjd!

2011-09-11 @ 12:40:41
Postat av: Anonym

Måste bara på något sätt få uttrycka mig om vilken underbart stor inspirations källa du är! ÄLSKAR din blogg, kan inte sluta bläddra igenom arkiven. Har bara en fråga, med vilket program har du redigerat den översta bilden här? De svaga färgklickarna syftade jag mest på, underbart. skulle vara roligt om du svarade!

2012-01-16 @ 20:23:20
Postat av: Ida

dum som man är glömde jag fylla i namn och adress, men det är jag som är anonym här över.

2012-01-16 @ 20:24:06
URL: http://lous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0