Deadman's Gun In A Dancing Room // Q.A. Part 1


.
bjuder på en bild min vän magnus tog på mig härom veckan, till hans fotoprojekt, ni får se fler senare. sen har jag svarat på nästan alla era frågor, men det här är del 1. stay tuned!


.
Q. Din blogg är helt otroligt! Dina kläder är otroliga! Hur gammal är du?
.
A. tack så jättemycket, va kul att du tycker det! jag är 17 år, fyller 18 i juni.
.


Q. nyfiken i en strut som jag är, vad går du för gymnasium?
älskar din blogg till tusen förresten. Upptäckte den precis och har bläddrat igenom arkivet, love love love!!
.
A. jag går andra året på midgårdsskolan, arena kultur-programmet.
.

.
Q. åh så otroligt fint! vart kommer skorna ifrån?
.
A. De köpte jag tidigt i höstas på DNA.
.

.
Q. hittade din blogg idag. har kollat igenom alla inlägg, alla! måste säga, den är helt underbar!
skulle du vilja avslöja vart platå skorna som du har på dessa bilder kommer ifrån, jag har letat & letat!
kramar & ha världens bästa dag!
.
A. jag vill börja med att tacka, va kul att du tycker det! skorna fick jag i julklapp och kommer från Romwe.com
.


Q. Coolt! Använder du ps?
.
A. helt klart, det gör jag säkerligen! det har jag alltid gjort, enda sen när jag började intressera mig för fotografering från första början, dvs. för ett antal år sedan. rekommenderar Photoshop starkt!
.


Q. Jag älskar väskan!! Var är den ifrån? :)
.
A. väskan tillhör min vän amanda och den kommer från romwe.com
.


Q. Vilka härliga bilder!
En fråga, hur får man upp sin header? Kramis :)
.
A. tack så mycket! angående header, så är det lite svårt att förklara så här med ord. Beror helt på vilken sida din blogg är placerad och vad du valt för tema, så tyvärr blir det lite för svårt att hjälpa dig med det.
Kan dock försöka ge ett råd: när du väl gjort en header så ladda in den som en vanlig bild och ladda upp den på en egen flik. Sedan kopierar du det url (webbadressen) bilden har och den ska klistras in på ett visst ställe i kodmallen. lycka till!
.


Q. Använder du stativ eller har du alltid någon som fotar åt dig?:-) var iaf ruskigt snygga bilder.
.
A. jag använder mig i stort sett aldrig av stativ, utan min vän Amanda och min syster Julia står för fotograferandet på mig. dock så har jag nyss införskaffat en fjärrutlösare som jag nu kan använda också. men alla bilder, förutom på mig, fotograferar jag.
.


Q. Åh! Du har färgat håret, inte sant? Kollosalt fint!
.
A. Ja det har jag! tack, jag älskar verkligen färgen jag med!
.


Q. vilket är det sämsta gossipgirlavsnitttet ever?! (s05e11)!!!!
.
A. ja verkligen! jag har följt serien i fem år verkligen och de senaste fem avsnitten har verkligen gjort mig besviken. hoppas att de kommande sista blir bättre!
.
.

.
Q. Where did you get these nice shoes?
.
A. It was a christmas gift from my parents and they bought them at romwe.com. I absolutely love them!



.
Q. Hej! jag har läst din blogg ganska länge o den e ju helt underbar och du är så inspirerande! Men en sak undrade jag, vad går du i för skola,går du i gymnasiet eller någon konstskola? jag tror du inte nämnt det förut? :-o
.
A. va kul och höra! en trogen läsare uppskattas alltid! jag går andra året på gymnasiet, Midgårdsskolan. Alltså ingen konstskola, utan jag går Aren kultur-programmet, som är en samhällslinje med estetiska inriktningar.
.

.
Q. Var får du inspiration ifrån? Både du och din syster verkar vara så kreativa.
Hur är dina föräldrar - har ni influerats av dem på något sätt vad gäller det kreativa?
.
A. Mina båda föräldrar är väldigt framåt och kretiva så absolut så kommer det mycket från dem. Sen har jag och min syster alltid peppat varandra och hittat på olika idéer tillsammans. vi älskar verkligen att göra olika projekt, fullt ut!
.


Q. Hur går det med webshopen och företagandet?
.
A. Det går väldigt bra! vi har sålt väldigt många par shorts och efterfrpgan bara stiger. Vi hade faktiskt igår en hel modevisning, med tre andra företag, där vi visade upp alla våra shorts. den blev riktigt lyckad och det var väldigt många som kom och tittade! så vi blir peppade för varje dag.
.


Q. do you like living in Sweden? what do you like the most about it? :)
.
A. I DO like living in Sweden for many different reasons. It is a great country with a lot of possibilities, but I don't think I will live here forever. Sweden is beautiful and everything, but not enough convincing to make me stay here much longer, I think I need a bit warmer climate and a different environment. I am longing so much to discover anything but Sweden, that does not include any kind of tourist attractions.
back to the question, I think what I like the most about Sweden is that you can go to college for FREE! and of course I like tons of other stuff too.
.


Q. Jag undrar varför du börjat skriva dina inlägg på engelska på sistone (ta det inte fel - jag har inget emot det!) Är det för att du har internationella läsare eller för att du vill nå ut till fler? :)
.
A. anledningen är helt enkelt att jag har internationella läsare som har önskat att jag gör det.

.


Q. förresten, har du sett the notebook? huvudrollen i filmen är mycket likt dig! fast du är finare:)
.
A. Jag antar att du menar Rachel McAdams, det var ingen dålig komplimang, hon är otroligt vacker! Vilken ära!
.


Q. jag undrar hur lång är du?
.
A. 162 cm tror jag bestämt att jag är.

.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: våga vara egen!

den där bilden som man ser dina ben och skor, ^^ den var väldigt fin! :D

2012-04-06 @ 10:54:18
URL: http://kortisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0