SKRATTADE I BUNTAR OCH ÅTER BUNTAR.

.
efter gårdagens sista timme i skolan gick jag och min vän mot stan i det fina vädret. hittade ett väldans mysigt ställe att fota på som jag visar er senare, sen gick vi mot schmäck och fikade. m´hur mysigt som helst. pratade och skrattade i buntar. sen firade jag amanda med hennes present exakt en månad försent. men bättre sen än aldrig.
.
idag ska jag in med william, pappa och amanda till folkets hus där det idag är glassfest. awesome. i det underbara vädret. tar emot värmen med öppna armar.
.
translate: after quiting school yesterday, my friend and I took a walk down town, took some photos and then placed ourselves on a café talkning and laughing. wonderful. and she got her birthday present one month late, but hey, better late then never right.
.
in a few I'm going to a icecream party with my family and Amanada, so excited.
have a great saturday!
.
tack coh hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: freefalling

I LOVE your friend's peach-coloured dress.

It's beautiful.

2011-04-12 @ 01:42:08
URL: http://freefallingskyward.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Vart har Amanda köpt den klänningen? Finfin blogg!

2011-04-12 @ 22:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0