JAG FÅR LIKSOM INGEN ORDNING.


.
ÄR
det bara jag som inte älskar att det regnar. Så galet BLÄ. Det finna mycket blä i just den här perioden av åre tycker jag. All stress och press börjar nu. Regnet. Det grå träder fram. Solen syns knappt. Ingen mer oskyldigt blå himmel förrän långt fram. Skolan börjat och allt bara sätter igång. Man vill göra annat en plugg så sängen blir använt inte förrens sent. Trötta morgonar. trötta kvällar. Trötta dagar. förkylning. halsont. tungt huvud. Jag får liksom ingen ordning. Väntar på höstens starka färger som kan ge mig hopp. Gråa dagar definitivt.
.
Har alla fall varit väldigt trött idag första dagen i skolan på andra veckan. Flummig under lektioner och inte riktigt kunnat lyssna.
Efter jag slutat träffade jag min kära vän Olivia och vi var båda hungriga så vi stoppade lite mat i magen. Innan vi bestämde oss för att gå till the armyshop. En second hand affär med armékläder. Typ från kriget och sånt. Kan låta lite creepy. men de hade faktiskt väldigt mycket snygga fynd. för bara en lite peng. Dock så var det lite läskigt och obekvämt att gå och rota bland kläder som soldater och andra under kriget använt. För man tänkte på ala krigsfilmer man sätt och sådan man läst om i skolan. Det var lite obehagligt. Men trots det så fyndade jag ändå ett par snygga kostymbyxor för enstaka två tior och fyra femmor. Bara rakt upp och ner så där innan det var dags att stressa till dansen. jag och olivia hann babbla på lite om livet innan jag skulle gå. men det är alltid för lote tid. Sen stod jazz stod på schemat.
Det är alltid lika kul att komma tillbaka till dansen. Taggar det här året. för i år så blir det till tre olika danser. Blir kanske mycket men jag kommer klara det. Hur jobbigt det än får bli. Jazz, modernt och lyrisk dans. TAGGA.
.
.
tack och hej leverpastej.
Lars Winnerbäck – Jag får liksom ingen ordning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0