LIKT EN SAGA.

foto: marika modell: jag styling: marika
.
VAR SOM SAGT HEMMA HOS MARIKA IGÅR OC MYSTE MED HENNE. vi pratade mycket som vanligt sen blev det först lång tid av styling. smink och kläder. sen gick vi ut i skogen och alltså det var seriöst den vackraste skogen jag sett på vintern. det var snö överallt. like a fariytale. där blev det en del foton tills vi inte klarade av att frysa längre.
.
då gick vi in och fikade. bland annat. glögg med choklad och cili-SMAK. hur gott som helst.
såg herkules och sen bestod resten av dagen av att leka med lilla Maia. marikas undrbara lilla syster. snakc aom energi. vi lekte kuddkrig och allt möjligt. barn är ju helt otroliga. söt.
.
vi drog senre mot nio till bränteberget och träffade jonas, josef och sofie. för att åka pulka allt vad vi hade. så sjukt kul. måste göras om.
härlig dag.
.
foto: jag modell: marika styling: jag
.
ni får se fler bilder senare.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0