VOWS.

.
ÄR HEMMA MED MIN FINA POJKE. vet inte riktigt vad vi ska göra idag. men ikväll bär det alla fall av mot hans hem med hela min familj på släptåg. middag och en härlig kväll blir det.
ha en bra dag.
HJÄLP. snart är det ett nytt år. är det inte helt sjukt. hur känner ni? är vi beredda för 2011??? jag vte inte om jag är det.
men ett nytt år betyder nya möjligheter. och nya löften. vad ska jag lova detta år. hade inget riktigt löfte det här året. ska nog skaffa mig ett bra detta år. skulle kännas intressant och se hur mycket jag kan lita på mig själv. lita på andra visst. men lita på sig själv är nog en av de svåraste sakerna i livet. enligt mig. GET A VOW.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0