HEY SOUL SISTER.

.
HJÄLP. vilken mysig dag detta blev. Först får jag träffa min absolut bästa vän och mysprata med henne och sen när jag kommer hem är min syster och jag de mysigaste på jorden och fixar varm choklad med kanel och sätter oss framför den tända brasan. MYSIGT. Dock så var jag inte jättekall, utan det var mest för Julias skull. För jag var för ovanlighetens skull rätt så varm så efter ett tag så var det inte ens mysigt att sitta precis bredvid brasan längre. För jag höll typ på att svettas som en gris. MEN. Vad gör man inte för sin syster liksom.
.

Vi har inte pratat och bara varit hon och jag på ett väldigt långt (verkligen alldeles för långt) tag. SÅ. Vi babblade på ett tag om mycket men vi blev avbrutna vareviga sekund. Av telefoner som ringer från alla håll hela tiden. Det är helt otroligt hur många gånger det kan ringa på bara några få minuter. MEN men. vad ska man göra liksom. Vi kan ju inte hjälpa att vi är så otrlogt populära.
Men vi ska senare vara ännu mer mysiga och gå på promenad och prata på mera. Det blir HÄRLIGT. För då kan inget störa oss. I alla fall inte om jag lyckas övertala Julia och mig själv att lämna våra mobiler hemma. HEHE.
.
tack och hej leverpastej.
Train – Hey, Soul Sister

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0