HELGEN ÄR EN VANESAK.

.
HÄR kommer bilder från min helg i huskvarna då jag var på en typ av sångkurs. det var en härlig helg.
mitt i allt så försökte jag och sofie hinna med lit plugg och. så mycket matte blev det med tanke på matteprovet på torsdag.
vi åt i stort sätt hela tiden kändes det som. inte för att det gjorde något. mat är gott.
och vi bodde på ett vandrarhem och frukosten där var heöt underbar. sjukt gott och väldigt mycket att välja mellan. och jag har upptäckt att jag gillar faktiskt kokta ägg. trodde jag inte. men då med salt och inte mixade fickägg som vi kallar Kallas kaviar. blä.
.
tack och hej leverpastej.
.
















Kommentarer
Postat av: Anonym

"jag tror att dom menar se upp."

"äre något där uppe eller`?"

2010-10-18 @ 16:12:59
Postat av: mormor

sötisnos...

2010-10-18 @ 18:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0